Josep Figuerola, president del grup BMC Global & Promoviatges, i Jordi Osuna, CEO del grup. Autor: cedida.

BMC Global & Promoviatges tanca el 2024 amb una facturació de 90 milions

L’agència especialitzada en viatges d’empresa amb seu a Sabadell BMC Global & Promoviatges va tancar l’any 2024 amb una facturació de 90 milions d’euros. La firma de Sabadell compleix així el seu primer quart de segle i ara apunta cap a un servei més personalitzat i amb innovació tecnològica, Business Travel.

L’empresa va tancar el 2024 amb una facturació de 90 milions, un creixement del 9 per cent respecte l’any anterior. El grup arriba als seus 25 anys el proper mes de maig. Espera superar els 100 milions de facturació aquest 2025. Una facturació de “nou xifres”, segons apunta el fundador i president del grup, Josep Figuerola.

La companyia aposta pel departament Business Travel, centrat en viatges de negocis molt personalitzats, que representen el 70 per cent de la facturació. “Alguns dels sectors empresarials amb què treballem són el farmacèutic, automobilístic, electrònic, alimentació o moda”, apunta Figuerola.

BMC Global & Promoviatges

El grup ha crescut de forma constant en els darrers anys. Tenen seus al carrer Arimon de Sabadell però també a Barcelona i Madrid i van integrar Transglobal de Barcelona després de la pandèmia. El CEO del grup Jordi Osuna valora com a “sòlida” l’evolució del grup, i destaca el programa propi BQueek, que aposta per la innovació tecnològica al servei del client. La firma té 160 empleats i una agència de viatges de lleure, Promoviatges, especialitzada en viatges a mida i en grup per a particulars i entitats.

Foto portada: Josep Figuerola, president del grup BMC Global & Promoviatges, i Jordi Osuna, CEO del grup. Autor: cedida.

Els comentaris estan tancats