Foto portada: l'avinguda de Matadepera, el passat dimarts. Autor: R.Roa / cedida.

Ca n’Oriac reivindica el comerç de proximitat a les portes del ‘Black Friday’

PUBLICITAT

PUBLICITAT

Ca n’Oriac Comerç ha impulsat una campanya per incentivar el comerç de proximitat de cara al Black Friday, una de les dates més esperades del calendari per als consumidors per les seves rebaixes. Durant 15 dies, l’avinguda Matadepera s’omplirà de cartells i banderoles promocionals per reivindicar els petits establiments.

Tot i que aquest any el ‘divendres negre’ serà el dia 29 de novembre, les ofertes comencen cada vegada abans. Per aquest motiu, l’associació ha compartit una campanya per recordar la importància d’apostar per les botigues del barri. “El que és bo per al comerç és bo per al barri”, defensa l’entitat.

La iniciativa compta amb cinc eslògans diferents que emplacen a optar pel comerç de Ca n’Oriac en lloc de buscar ofertes online, com per exemple ‘els influencers del barri són rere el taulell’. L’objectiu, expliquen, és transmetre que manenir un barri viu implica tenir un comerç igual de viu, amb botigues plenes d’activitat i comerciants en els quals confiar.

Cartells pel ‘Black Friday’ a Ca n’Oriac. Autor: cedida.

Aquest dissabte 16 de novembre ja s’estan instal·lant les banderoles de la campanya al tram de l’avinguda Matadepera que va des del carrer Alcalde Ribé fins l’avinguda de Can Deu. Hi seran durant quinze dies, fins el 29 de novembre, dia del Black Friday i de l’encesa dels llums de Nadal a Sabadell. A més, des de l’associació es repartiran cartells a més de 70 establiments associats.

Foto portada: l’avinguda de Matadepera, fa un temps. Autor: R.Roa / cedida.

Els comentaris estan tancats