La ciutadania està convocada aquest dissabte, dia 26 d’agost, a una gran manifestació a Barcelona per mostrar el seu rebuig al terrorisme i en solidaritat amb les víctimes dels atemptats terroristes que van deixar quinze morts a Barcelona i Cambrils.
La marxa sortirà a les sis de la tarda, amb el lema ‘No tinc por’, dels Jardinets de Gràcia i arribarà a plaça de Catalunya. Representants dels cossos de seguretat, sanitaris i d’emergències encapçalaran la mobilització. Tot seguit hi haurà les autoritats, entre elles, el rei Felip VI, el president del govern central, Mariano Rajoy, el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau.
En aquest context i amb la previsió que serà una concentració massiva, els Mossos d’Esquadra i el SEM de la Generalitat de Catalunya donen alguns consells per evitar ensurts.
Consells i informació de servei per assistir a la marxa de dissabte amb el lema #NoTincPor https://t.co/rxGzn7Ohzd pic.twitter.com/AJRGIWqtcS
— EmergènciesCatalunya (@emergenciescat) 25 de agosto de 2017
Portar roba còmoda, identificar els nens o localitza les vies d’evacuació són algunes de les qüestions que s’aconsellen.